arrow_backVoltar

Sabe-Tudo (Campanha Editora Globo Condé Nast)

Prêmios: Prata Campanha

Uma versão mais elegante e com mais estilo do ex-campeão de boxe Adilson Maguila. Mais que divulgar a revista, a campanha busca aperfeiçoar o homem de hoje, combatendo algumas gafes como puxar o cabelo das mulheres na balada, pendurar o celular no cinto e postar excessivamente fotos de comida na internet.

The commercial shows a more elegant and stylish version of former boxing champion, Adilson Maguila, but speaking with the unmistakable voice of the champ. The campaign aims at more than just advertising the magazine. It seeks to make an improvement over today’s men, by correcting crude behavior, like pulling a woman’s hair at a disco, hanging their cell phone on their belt, and lavishly posting pictures of food on the internet.

Ficha Técnica

Jaques Lewkowicz, Manir Fadel, Mariana Sá

Igor Cabó, Toni Fernandes, Leonardo Claret, Denon Oliveira

Luzia Oliveira, Regina Schnaider

Rodrigo Lewkowicz

Paulo Ribeiro

Marcelo Corpanni

Rafael Carvalho

Produtora Associados

Equipe Satelite Áudio

Satelite Áudio

Lew'LaraTBWA

Editora Globo Condé Nast

Fred Karchar, Alexandre Frota, Bianca Benoliel, Patricia Graicar

Sabe-Tudo (Campanha Editora Globo Condé Nast)

/